środa, 10 listopada 2021

13. Pamiętnik pełen nut - melodia się kończy

Witajcie ! 

Dzisiejszy post sponsorują wszelkiej maści ogłoszenia parafialne, a zatem można usiąść, przeczytać i zaczekać do błogosławieństwa na drogę. Będzie troszkę o przeszłości, szczyptę o przyszłości - zgodnie z poprawną polszczyzną - jedynie fakty autentyczne.

Seria Pamiętnik pełen nut w założeniu miała mieć 30 odcinków i tak została przeze mnie zaplanowana. Na trzynasty odcinek w kolejności chciałem zaprosić do odsłuchania pewnej brytyjskiej kapeli z wokalistą o zanzibarskich korzeniach. Dobra, wszyscy wiedzą o kogo chodzi, zwłaszcza że dziś w tle pojawia się ulubiony przebój z lat 70.

Queen - Don't Stop Me Now

I właśnie z tym kawałkiem zostawiam Was, gdyż podjąłem decyzję o zamknięciu bloga. Mimo braku regularności, udało mi się zgromadzić niecałe 50 postów. Za wszystkie wyświetlenia i każdą informację zwrotną bardzo dziękuję. Swoją drogą, nie zakładałem że ten trzynasty odcinek może być pechowy, a jednak stał się on w pewien sposób symbolicznym końcem.

Z ostatniego zdania kluczowym wyrażeniem jest "w pewien sposób symbolicznym", dlatego że zamierzam stworzyć coś nowego w miejsce starego. Z dużą dozą prawdopodobieństwa mogę założyć, że będzie on tak samo poczytny, czy nawet bardziej, ze względu na jego uniwersalną tematykę. Rodzące się automatycznie pytania dotyczące szczegółów nowego bloga będę konsekwentnie omijał - nie wynika to z mojej złośliwości, po prostu chce się już pochwalić gotowym produktem, a do tego potrzebuję jeszcze chwili, a w najgorszym przypadku paru chwil. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu, a jeśli nie, to przynajmniej będziemy się mogli pospierać o zawarte w nim treści.

Zaczyna się to, co tygryski lubią najbardziej: czyli długi weekend, w związku z czym kto może niech odpocznie, a kto będzie pracował, to niech chociaż pomyśli o najbliższym wolnym. Trzymajcie się ciepło ! 

P.S. Jak tylko "coś nowego" będzie gotowe, to będę zapraszał przez portale społecznościowe. Postaram się to zrobić to na tyle subtelnie, żeby do wszystkich zainteresowanych taka informacja dotarła, a najlepiej popłynęła jeszcze dalej! Do szybkiego (prze)czytania! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz